Felicitare pentru miri


felicitare nunta

Am făcut această felicitare cu gândul la prieteni dragi, care s-au căsătorit departe de noi, sperând că ne vor simţi aproape in ziua nunţii lor. Am pregătit-o din timp, special pentru ei, el chiar are o cravată verde cu puncte albe şi roşii… şi am trimis-o în lume. Am avut un presentiment – oare va ajunge?

Nu a ajuns nici până astăzi, noroc că am fost inspirată să fac repede o poză ca să ştie cât ne sunt de dragi şi ne-au simţit alături graţie telefonului. Hm, oare unde se duc lucrurile rătăcite – când se duc?

Tag-uri:, , ,

Un gând despre „Felicitare pentru miri

  1. wish2go Februarie 14, 2013 la 12:49 am Reply

    Ce frumusica este!🙂

Lasă un răspuns

