Covor intrare de iarnă


Povesteam într-o postare trecută despre un alt proiect cu nasturi.

Este vorba despre ceva care să ne binedispună când ajungem acasă şi care să ne ajute să lăsăm la intrare energia negativă adunată în timpul zilei…

Îmi doream un covoraş vesel la intrare şi cum ce am găsit prin magazine să îmi placă mi s-a părut cam scump pentru un petic de covor, m-am hotărât să cumpăr cel-mai-fără-model covor şi l-am transformat:

covor intrare personalizat

covor intrare personalizat

covor intrare personalizat

Oricât de obosită aş fi când ajung acasă, intru zâmbind🙂

Tag-uri:, , , , ,

2 gânduri despre „Covor intrare de iarnă

  1. wish2go Februarie 11, 2013 la 12:53 pm Reply

    Hehe, Ancuta, pentru sezonul urmator trebuie sa manufacturezi altul! Acum, iarna se cam duce…Elena

  2. Ancuta Februarie 11, 2013 la 12:55 pm Reply

    Este pe jumatate gata🙂 si este si mai vesel🙂

Lasă un răspuns

