Mărţişoare – Colecţia 2012


Am păstrat pozele mărţişoarelor din 2012 ca inspiratie pentru primăvara 2013, mai mult forţate de împrejurări (probleme cu calculatorul).

Îmi amintesc cu plăcere serile când le-am facut, pentru că am încercat, ca în fiecare an, să fie cât mai personalizate.

Ursuleţii sunt preferaţii mei, prietenii ştiu motivul. Mă refer la mărţişoarele-urşi pentru prietenele mele, nu la urşii din pădure…

martisor fimo urs

martisoare fimo urs

Am făcut flori de nu-mă-uita pentru cineva care iubeşte aceste flori, care şi mie îmi plac foarte mult şi flori galbene pentru cineva care iubeşte galbenul…

martisor fimo nu-ma-uitamartisor fimo floare galbena

martisoare fimo flori

Comanda specială pentru colegele lui V., v-am spus că are muuulte colege?🙂

martisoare fimo soare

Am ales pentru ele un simbol al primăverii – soarele, pentru că se face mai uşor🙂

martisor fimo soare

martisoare fimo soare

Pentru cineva pasionat de lucrul cu hârtia colorată, am făcut mărţişoare din hârtie dintr-o broşură promoţională, se fac foarte uşor şi am reutilizat creativ revista care nu mai folosea nimănui…

martisoare din hartie

martisoare din hartie

Zilele acestea voi începe colecţia 2013. Vreţi un indiciu? Coji de fistic🙂

Tag-uri:, , , , , ,

2 gânduri despre „Mărţişoare – Colecţia 2012

  1. Andreea Decembrie 24, 2013 la 9:57 pm Reply

    Buna!Vreau sa iti spun ca imi place foarte mult blogul tau,ma inspir destulde mult!Toate aceste martisoare sunt superbe!Am si eu unul dintre ele,mai exact pe cel in forma de soare!Spor in continuare la lucru si cat mai multe idei! Te pup!

    • Ancuta Decembrie 25, 2013 la 1:14 pm Reply

      Ne bucura foarte mult mesajul tau, te asteptam cu drag🙂 Postezi undeva creatiile tale?

Lasă un răspuns

