Căsuţe din turtă dulce


 

casute din turta dulcecasute din turta dulcecasute din turta dulcecasute din turta dulcecasute din turta dulcecasute din turta dulcecasute din turta dulceturta dulceturta dulce

4 gânduri despre „Căsuţe din turtă dulce

  1. maria August 26, 2012 la 2:39 pm Reply

    uauuu… superbe! cum le-ai mesterit?? poate incercam si noi anul acesta…desi nu avem prea mult talent in bucatarie…

  2. Ancuta August 27, 2012 la 8:21 am Reply

    Ma bucur ca iti plac🙂 Intr-adevar, dureaza ceva sa faci o casuta, poti sa cauti „gingerbread house pattern” si gasesti tot felul de modele… eu pentru siguranta am prins intre pereti scobitori, dar daca le faci cadou, trebuie sa ii avertizezi de micile capcane ascunse in casuta🙂

  3. ghemulet Octombrie 16, 2013 la 10:16 pm Reply

    ce talentate sunteti.Imi plac la nebunie…trebuie neaaparat sa fac si eu..arata minunat.

    • Ancuta Octombrie 17, 2013 la 11:31 am Reply

      Daca ai sti cum miroase toata casa a sarbatoare cand sunt in cuptor🙂 Am vazut acum in IKEA niste forme pentru casute din turta dulce si pentru figurine 3D😉

Lasă un răspuns

