Torturi din scutece


Îmi place să fac cadouri oamenilor care-mi sunt foarte dragi, chiar mai mult decât să le primesc. Au fost momente în care un simplu cadou nu mi se părea suficient, îmi doream să le fac o surpriză, de care să îşi amintească şi peste ani.

Venirea pe lume a unui copil este un moment crucial în viaţa oricărei familii şi simt nevoia să găsesc ceva simbolic pentru ghemotocul de viaţă. O iconiţă pictată cu sfantul care îl protejează, un obiect moştenit de câteva generaţii, simboluri pentru calităţi umane importante, brăţări pereche pentru părinţi şi copil (Brăţară cu noduri 1) sau numele copilului cu litere mari, colorate (Litere şi cifre din fimo, Litere pentru Măză).

Tot căutând ceva „altfel” am găsit ceva care mi se pare cadoul perfect🙂 Un tort făcut din scutece. Şi de atunci am făcut vreo trei, iar efectul obţinut a meritat tot efortul🙂

tort scutecePentru a nu se dezintegra, am înfipt o tija in centru, de sus până jos. Pentru ca scutecele să rămână igienice, tija se înfășoară în folie de plastic.

Fiecare etaj este prins cu sârmă verde, se găsește în magazinele de bricolaj, ștearsă cu spirt, pentru igiena scutecelor.

tort scutecetort din scutece

tort din scutecetort din scutece

… si unul cu dantela, facut impreuna cu Ada

tort pampers

2 gânduri despre „Torturi din scutece

  1. Gabriela Noiembrie 26, 2012 la 10:04 am Reply

    Ancuta, comentez aici pentru ca tortul tau este fenomenal! Cu siguranta ma voi prezenta cu unul asemanator la primul nou-nascut care se va ivi.
    Voiam sa scriu ceva la un articol despre Craciun si sa ma bucur astfel ca am mai gasit un blog cu lucruri frumoase.
    Spor la activitati handmade!

    • Ancuta Noiembrie 26, 2012 la 10:09 am Reply

      Multumim pentru aprecieri🙂 Si eu am gasit foarte multe idei frumoase pe blogul tau si crede-ma ca te vizitez zilnic🙂

Lasă un răspuns

