Dulapul cu pitici


Ştiam de mult tehnica şerveţelului dar până acum nu am pus-o în practică, deşi am o colecţie de şerveţele încă de când eram mică şi pe care am îmbogăţit-o tocmai pentru această tehnică… Acum vroiam să fac un cadou deosebit şi care să nu îmi răpească mult timp, pentru că lucram la cutia de catifea… Metoda este rapidă, simplă, ai nevoie de puţină îndemânare şi un obiect pe care vrei să îl înfrumuseţezi. Obiectul poate fi din lemn, carton, sticlă, important este ca materialul să fie deschis la culoare, preferabil alb, pentru a păstra culorile şerveţelului. Se decupează cu grijă elementul de pe şerveţel care va orna obiectul, se înlătură straturile albe de dedesubt şi se lipeşte cu un lipici special. Pentru un luciu deosebit, cutia poate fi pictată după uscarea lipiciului cu lac pentru lemn (sau alte vopseluri corespunzătoare materialului din care este confecţionat obiectul ales pentru decorat). Eu am decorat un dulăpior din lemn, destinat bijuteriilor.

Dulap cu pitici

Dulap cu pitici

Dulap cu pitici

Dulap cu pitici

Dulap cu pitici

Dulap cu pitici

Tag-uri:, , , , , ,

Lasă un răspuns

