Cutie din catifea


A trecut multă vreme de când nu am postat obiecte handmade marca Ancasiada… dar un proiect special m-a ţinut departe de blog🙂 Încă ne place să ne răpim din timpul nostru liber pentru a face cadouri din suflet. Acum mi-am propus să fac ceva ce nu mai încercasem până acum. Să îmbrac o cutie în catifea, nu prea încărcată cu detalii, dar să fie personalizată. Am ales o cutie în care sunt împachetate topurile de hţrtie A4, am tăiat un pic din pereţii laterali ca să nu fie foarte înaltă şi am lipit carton pe pereţii laterali ca să fie un pic mai rigizi. Ca să se poată închide cutia, pe capac am lipit stofă asortată cu culoarea catifelei şi după ce am lipit materialul, am cusut textul şi floarea din catifea. Iată ce a ieşit:Cutie din catifea

Tag-uri:, , , , , ,

Lasă un răspuns

