Felicitare aparat foto (unicat)


Pentru majoritatea micilor obiecte pe care le creez, ideile îmi vin gândindu-mă la persoane care îmi sunt foarte dragi. Încerc să surprind ce le place cel mai tare, mă leg de un simbol, de un hobby şi pun suflet într-o broşă sau într-un petic de hârtie colorat şi lipit. Şi încerc să le arăt prietenilor cât contează pentru mine, dedicând câteva ore din puţinul timp liber, făcând ceva special pentru ei. Felicitări şi calendare fac de căţiva ani de zile, destul de rar şi nu pentru oricine… Până acum nu le-am postat, dar ultima felicitare mi-a plăcut cel mai mult dintre toate🙂

felicitare aparat foto

felicitare aparat foto

felicitare aparat foto

felicitare aparat foto

felicitare aparat foto

Tag-uri:, , , , ,

Lasă un răspuns

