Mărţişoare quilling 1 – Colecţia 2011


Anul acesta cu greu mi-am făcut timp pentru mărţişoare. Deşi iniţial renunţasem la proiect, gândul la mama, la Ada, la prietenele mele dragi m-a facut să nu dorm iarăşi câteva nopţi🙂 Şi am pregătit un mărţişor personalizat pentru fiecare. Încă nu am terminat, dar mai am puţin🙂

martisor ghiocel quiling

Mărţişor ghiocel

martisor gargarita quilling

Mărţişor buburuză 1

martisor gargarita quilling

Mărţişor buburuză 2

martisor pisica quilling

Mărţişor Bijoux

martisor pisica quilling

Mărţişor Pussicat

martisor iris quilling

Mărţişor iris

martisor margareta quilling

Mărţişor margaretă

martisor orhidee quilling

Mărţişor orhidee

martisor stelist quilling

Mărţişor stelist

martisor nasture quilling

Mărţişor nasture

martisor clopotei quilling

Mărţişor clopoţei

martisor melc quilling

Mărţişor melc

martisor baloane quilling

Mărţişor baloane

martisor albinuta quilling

Mărţişor albinuţă

martisor albastrea quilling

Mărţişor albăstrea

martisor fluturas quilling

Mărţişor fluturaş 1

martisor fluturas quilling

Mărţişor fluturaş 2

martisor fluturas quilling

Mărţişor fluturaş 3

martisor fluturas quilling

Mărţişor fluturaş 4

martisor lalele quilling

Mărţişor lalele

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , ,

3 gânduri despre „Mărţişoare quilling 1 – Colecţia 2011

  1. zincabeiu Martie 17, 2011 la 6:53 pm Reply

    Abia acum am vazut intreaga ta colectie de martisoare.Sunt foarte frumoase.Cem mai mult mi-a placut Bijoux !

    • Ancuta Martie 17, 2011 la 11:16 pm Reply

      eu speram ca margareta🙂

  2. mititika Ianuarie 22, 2012 la 4:34 pm Reply

    Toate sunt superbe!!!Like!!

Lasă un răspuns

